DGZ.262.1.2014.MS
13 maja 2014 r.
Usługa dostawy pojemników na leki, wraz z ich kompleksową obsługą
Termin składania ofert do 19.05.2014 r.
Związek Międzygminny Ślęza-Oława zaprasza do złożenia oferty cenowej brutto na dostawę pojemników na przeterminowane leki wraz z ich rozstawieniem w punktach wskazanych w załączniku nr 1 do zapytania wraz z ich kompleksową obsługą (lokalizacja obsługiwanych pojemników stanowi załącznik nr 2 do zapytania).
I. DOSTAWA POJEMNIKÓW
1. Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy 16 sztuk pojemników na przeterminowane leki. Zamawiający przewiduje dokonanie zamówienia uzupełniającego w ilości pojemników do 10 szt. do końca 2014 r. wg ceny wskazanej w ofercie Wykonawcy. Każdorazowe zamówienie uzupełniające będzie dotyczyć co najmniej jednej sztuki.
2. Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
- wymiary pojemnika: wysokość: od 100 cm do
szerokość: od
- pojemnik powinien być zbudowany z części wewnętrznej, przeznaczonej do umieszczenia w niej worka foliowego oraz części zewnętrznej stanowiącej obudowę części wewnętrznej,
- część wewnętrzna powinna mieć postać pojemnika o objętości od 80 litrów do 120 litrów,
- część zewnętrzna pojemnika powinna być zbudowana ze stali nierdzewnej, blachy ocynkowanej malowanej. Część zewnętrzna może zwierać elementy z płyty meblowej lub tworzywa sztucznego.
- część zewnętrzna powinna być oznakowana naklejką zawierająca informacje: o przeznaczeniu pojemnika, w tym jakie odpady można wrzucać a jakich nie, inf. o sposobie obsługi, logo Związku Międzygminnego (wzór loga dostarczy Zamawiający). Wykonawca dostarczy do akceptacji przez Zamawiającego wzór (propozycję oznaczenia pojemnika) po przesłaniu zlecenia dostawy pojemników)
- wydruk wzoru graficznego na naklejce wielokolorowy (CMYK),
- część zewnętrzna musi być zaopatrzona w pokrywę pojemnika z zamkiem zamykanym na klucz,
- pokrywa pojemnika powinna posiadać bezpieczny otwór wrzutowy uniemożliwiający dostęp do zawartości pojemnika. Preferowane rozwiązanie:
- pokrywa powinna być łatwo otwieralna, a po otwarciu powinna gwarantować swobodne zawiązanie i wyjęcie wypełnionego przeterminowanymi lekarstwami worka,
- pojemnik musi być fabrycznie nowy i przeznaczony do zbiórki przeterminowanych leków,
- pojemnik ma gwarantować stabilność (dopuszcza się obciążenie pojemnika w spodzie pojemnika).
3. Każdorazowe wstawienie pojemnika do apteki lub innego budynku musi być potwierdzone podpisem pracownika lub właściciela danej apteki lub budynku i pieczątką złożonymi na protokole odbioru.
4. Termin dostarczenia pojemników: do 30 dni od dnia przesłania pisemnego zlecenia na realizację umowy.
II. KOMPLEKSOWA OBSŁUGA POJEMNIKÓW
1. Zamówienie obejmuje kompleksową obsługę pojemników w szczególności:
- odbiór odpadów z pojemników a także odbiór ewentualnych luzów (worków z odpadami), które nie zmieściły się w pojemniku),
- wymianę wkładu (worka foliowego lub wkładu kartonowo-foliowego),
- ważenie zgromadzonych odpadów,
- transport do miejsca unieszkodliwienia,
- poniesienie kosztów zagospodarowania odpadów,
- wypisanie karty przekazania odpadów oraz innych dokumentów towarzyszących odbiorowi,
- utrzymanie pojemników w odpowiednim stanie higieniczno-sanitarnym.
2. Wykaz pojemników, wraz z częstotliwością odbioru wskazuje zał. nr 2 do zapytania ofertowego.
3. Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2017 r.
III. WARUNKI UDZIAŁU W ZAPYTANIU OFERTOWYM
1. Złożenie oferty w terminie określonym przez Zamawiającego (liczy się data wpływu a nie data nadania).
2. Złożenie oferty na formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
3. Złożenie wraz z ofertą:
- oświadczenia, że Wykonawca posiada niezbędne prawem zezwolenia w zakresie gospodarowania przeterminowanymi lekami.
4. Przedstawione w ofercie ceny muszą być cenami zryczałtowanymi brutto.
5. Przedstawienie szczegółowych parametrów oferowanych pojemników, co najmniej:
- wymiarów,
- pojemności,
- inf. o części wewnętrznej pojemników (budowa, rodzaj użytego materiału),
- inf. o materiałach z jakich zbudowana jest zewnętrzna część,
- inf. czy pojemnik zamykany jest na klucz.
6. Przedstawienie informacji o zastosowanym zabezpieczeniu otworu wrzutowego uniemożliwiającego dostęp do zawartości pojemnika. Jeśli oferowane rozwiązanie jest inne niż preferowane przez Zamawiającego należy dołączyć szczegółowe informacje, w tym rysunki, zdjęcia opisujące i obrazujące zastosowane rozwiązanie).
7. Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej (tzn. tylko na dostawę lub tylko na obsługę pojemników). Oferty częściowe zostaną odrzucone.
8. Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa na obsługę pojemników, a na dostawę zostanie wystawione pisemne zlecenie.
Warunki płatności: na podstawie f-ry VAT wystawianej z częstotliwością nie częściej niż raz w miesiącu, z terminem płatności 21 dni od dnia otrzymania poprawnie wystawionej faktury.
Jako najkorzystniejsza zostanie uznana oferta z najniższą ceną za realizację całości zamówienia.
Oferty należy złożyć w siedzibie Związku Międzygminnego Ślęza-Oława ul. Żernicka 17, 55-010 Święta Katarzyna, faksem: (71) 391 91 62 lub e-mailem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w terminie do dnia 19.05.2014 r.
Załączniki:
1. wykaz punktów do których należy dostarczyć pojemniki,
2. lokalizacje obsługiwanych pojemników wraz z częstotliwością obsługi,
3. wzór formularza ofertowego,
Osoba do kontaktu: Marcin Siewicki tel. 71-391-91-62, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.