logosleza-olawa

sleza-olawa-mini

 

DGZ.262.1.2014.MS

13 maja 2014 r. 

Usługa dostawy pojemników na leki, wraz z ich kompleksową obsługą

 

Termin składania ofert do 19.05.2014 r.


Związek Międzygminny Ślęza-Oława zaprasza do złożenia oferty cenowej brutto na dostawę pojemników na przeterminowane leki wraz z ich rozstawieniem w punktach wskazanych w załączniku nr 1 do zapytania wraz z ich kompleksową obsługą (lokalizacja obsługiwanych pojemników stanowi załącznik nr 2 do zapytania).

 

I.         DOSTAWA POJEMNIKÓW

1.    Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy 16 sztuk pojemników na przeterminowane leki. Zamawiający przewiduje dokonanie zamówienia uzupełniającego w ilości pojemników do 10 szt. do końca 2014 r. wg ceny wskazanej w ofercie Wykonawcy. Każdorazowe zamówienie uzupełniające będzie dotyczyć co najmniej jednej sztuki.

2.    Charakterystyka przedmiotu zamówienia:

-        wymiary pojemnika: wysokość: od 100 cm do 140 cm,

                                         szerokość: od 30 cm do 50 cm,

-        pojemnik powinien być zbudowany z części wewnętrznej, przeznaczonej do umieszczenia w niej worka foliowego oraz części zewnętrznej stanowiącej obudowę części wewnętrznej,

-        część wewnętrzna powinna mieć postać pojemnika o objętości od 80 litrów do 120 litrów,

-        część zewnętrzna pojemnika powinna być zbudowana ze stali nierdzewnej, blachy ocynkowanej malowanej. Część zewnętrzna może zwierać elementy z płyty meblowej lub tworzywa sztucznego.

-        część zewnętrzna powinna być oznakowana naklejką zawierająca informacje: o przeznaczeniu pojemnika, w tym jakie odpady można wrzucać a jakich nie, inf. o sposobie obsługi, logo Związku Międzygminnego (wzór loga dostarczy Zamawiający). Wykonawca dostarczy do akceptacji przez Zamawiającego wzór (propozycję oznaczenia pojemnika) po przesłaniu zlecenia dostawy pojemników)  

-        wydruk wzoru graficznego na naklejce wielokolorowy (CMYK),

-        część zewnętrzna musi być zaopatrzona w pokrywę pojemnika z zamkiem zamykanym na klucz,

-        pokrywa pojemnika powinna  posiadać bezpieczny otwór wrzutowy uniemożliwiający dostęp do zawartości pojemnika. Preferowane rozwiązanie:

 schemat

-        pokrywa powinna być łatwo otwieralna, a po otwarciu powinna gwarantować swobodne zawiązanie i wyjęcie wypełnionego przeterminowanymi lekarstwami worka,

-        pojemnik musi być fabrycznie nowy i przeznaczony do zbiórki przeterminowanych leków,

-        pojemnik ma gwarantować stabilność (dopuszcza się obciążenie pojemnika w spodzie pojemnika).

3.    Każdorazowe wstawienie pojemnika do apteki lub innego budynku musi być potwierdzone podpisem pracownika lub właściciela danej apteki lub budynku i pieczątką złożonymi na protokole odbioru.

4.    Termin dostarczenia pojemników: do 30 dni od dnia przesłania pisemnego zlecenia na realizację umowy.

 

II.      KOMPLEKSOWA OBSŁUGA POJEMNIKÓW

1.    Zamówienie obejmuje kompleksową obsługę pojemników w szczególności:

-        odbiór odpadów z pojemników a także odbiór ewentualnych luzów (worków z odpadami), które nie zmieściły się w pojemniku),

-        wymianę wkładu (worka foliowego lub wkładu kartonowo-foliowego),

-        ważenie zgromadzonych odpadów,

-        transport do miejsca unieszkodliwienia,

-        poniesienie kosztów zagospodarowania odpadów,

-        wypisanie karty przekazania odpadów oraz innych dokumentów towarzyszących odbiorowi,

-        utrzymanie pojemników w odpowiednim stanie higieniczno-sanitarnym.

2.     Wykaz pojemników, wraz z częstotliwością odbioru wskazuje zał. nr 2 do zapytania ofertowego.

3.    Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2017 r.

 

III.   WARUNKI UDZIAŁU W ZAPYTANIU OFERTOWYM

1.    Złożenie oferty w terminie określonym przez Zamawiającego (liczy się data wpływu a nie data nadania).

2.    Złożenie oferty na formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.

3.    Złożenie wraz z ofertą:

-     oświadczenia, że Wykonawca posiada niezbędne prawem zezwolenia w zakresie gospodarowania przeterminowanymi lekami.

4.    Przedstawione w ofercie ceny muszą być cenami zryczałtowanymi brutto.

5.    Przedstawienie szczegółowych parametrów oferowanych pojemników, co najmniej:

-      wymiarów,

-      pojemności,

-      inf. o części wewnętrznej pojemników (budowa, rodzaj użytego materiału),

-      inf. o materiałach z jakich zbudowana jest zewnętrzna część,

-      inf. czy pojemnik zamykany jest na klucz.

6.    Przedstawienie informacji o zastosowanym zabezpieczeniu otworu wrzutowego uniemożliwiającego dostęp do zawartości pojemnika. Jeśli oferowane rozwiązanie jest inne niż preferowane przez Zamawiającego należy dołączyć szczegółowe informacje, w tym rysunki, zdjęcia opisujące i obrazujące zastosowane rozwiązanie). 

7.    Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej (tzn. tylko na dostawę lub tylko na obsługę pojemników). Oferty częściowe zostaną odrzucone.

8.    Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa na obsługę pojemników, a na dostawę zostanie wystawione pisemne zlecenie.

 

Warunki płatności: na podstawie f-ry VAT wystawianej z częstotliwością nie częściej niż raz w miesiącu, z terminem płatności 21 dni od dnia otrzymania poprawnie wystawionej faktury.

 

Jako najkorzystniejsza zostanie uznana oferta z najniższą ceną za realizację całości zamówienia.

 

Oferty należy złożyć w siedzibie Związku Międzygminnego Ślęza-Oława ul. Żernicka 17, 55-010 Święta Katarzyna, faksem: (71) 391 91 62 lub e-mailem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w terminie do dnia 19.05.2014 r.

 

Załączniki:

1.    wykaz punktów do których należy dostarczyć pojemniki,

2.    lokalizacje obsługiwanych pojemników wraz z częstotliwością obsługi,

3.    wzór formularza ofertowego,

4.    projekt umowy.

 

Osoba do kontaktu: Marcin Siewicki tel. 71-391-91-62, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.