DGZ.056.2.2014.MS
7 października 2014 r.
Usługa drukowania i dostarczenia materiałów informacyjnych
Termin składania ofert do 09.10.2014 r.
Związek Międzygminny Ślęza-Oława zaprasza do złożenia oferty cenowej brutto na wykonanie usługi polegającej na drukowaniu oraz na dostawie do siedziby Zamawiającego:
1. 36 000 szt. ulotek informacyjnych
A4, bez składania, kolor 4+4 (CMYK), papier biały matowy, 80g/m2, ulotki pakowane
w kartonach po 2 000 szt.
Ulotka w formie elektronicznej stanowi załącznik nr 1 do zapytania (plik gotowy do druku).
2. 10 000 szt. deklaracji „zamieszkałe” D0-1
A3/A4 (kartka formatu A3 złożona na pół wzdłuż krótszego boku do A4), offset 80g, kolor 1+1
Deklaracja w formie elektronicznej stanowi załącznik nr 2 do zapytania (plik gotowy do druku).
3. 4 000 szt. deklaracji „niezamieszkałe” D0-2
A3/A4 (kartka formatu A3 złożona na pół wzdłuż krótszego boku do A4), offset 80g, kolor 1+1
Deklaracja w formie elektronicznej stanowi załącznik nr 3 do zapytania (plik gotowy do druku).
4. 4 000 szt. samoprzylepnych kolorowych naklejek
na pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów wg poniższego wykazu:
Zapotrzebowanie na naklejki (szt.) |
||||
zmieszane A4 |
szkło A4 |
BIO A4 |
Suche A4 |
|
SUMA |
1 000 |
1 000 |
1 000 |
1 000 |
Naklejki muszą być wykonane nadrukiem odpornym na działanie warunków atmosferycznych takich jak śnieg, deszcz, promienie UV, wysokie i niskie temperatury. Na naklejkach w lewym dolnym rogu należy umieścić logo Związku.
Przed przystąpieniem do druku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu do akceptacji próbne druki, po 1 egzemplarzu z każdego rodzaju w terminie 3 dni od dnia wyłonienia Wykonawcy, któremu zostanie powierzone zlecenie.
Przedłożone druki, po akceptacji Zamawiającego stanowić będą załącznik do zlecenia.
Termin realizacji – do 14 dni od dnia przesłania Wykonawcy zlecenia faksem lub mailem.
Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty stanowić będzie najniższa cena brutto (łącznie
z podatkiem VAT). W ofercie należy wskazać technologię wykonania nadruku, a także ceny jednostkowe za wykonanie poszczególnych części zamówienia.
Zamawiający przewiduje do końca roku możliwość dokonania dodruku uzupełniającego w wysokości do 50 % całkowitej ilości zamówienia. Minimalna wartość zamówienia uzupełniającego wyniesie min. 500 zł brutto, po cenach i warunkach określonych w niniejszym zapytaniu i ofercie Wykonawcy.
Płatność będzie realizowana po wykonaniu usługi, w ciągu 14 dni od dnia otrzymania faktury.
Do niniejszego zapytania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (t. j.: Dz. U. 2013 r., poz. 907 ze zm.) – zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy.
W razie pytań proszę kontaktować się z:
P. Marcinem Siewickim, tel. 71 391 91 62, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
P. Martyną Jakób, tel. 71 391 91 63, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Oferty proszę złożyć w siedzibie Związku Międzygminnego Ślęza-Oława ul. Żernicka 17, 55-010 Święta Katarzyna, fax.: (71) 391 91 53 lub e-mailem na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w terminie do dnia 09.10.2014 r.
Załączniki:
5. Logo Związku